Kinowe Love w Atrium Kasztanowa 14.02

al. Powstańców Wielk. 99, 64-920 Piła

pon: 10:00 - 21:00; Najbliższa niedziela (12.02): niehandlowa

English

Poznaj nowe marki w Atrium Kasztanowa

Data dodania: 10 grudnia 2022

Do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączyły nowe polskie marki!

 

2 grudnia, zadebiutowała marka z branży zoologicznej, Melman. Ta niewielka, rodzinna firma, założona przez pasjonatów zwierząt, oferuje w swoich salonach niemal wszystko, co potrzebne jest do karmienia i pielęgnacji domowych pupili – psów, kotów, królików, chomików, świnek morskich, szynszyli, myszoskoczków i innych gryzoni, a także papug, rybek oraz gadów.

W nowo otwartym sklepie znajdziecie szeroki asortyment artykułów dla zwierząt, w tym kilkanaście rodzajów karm. Zgodnie z misją założycieli marki, Melman to „sklep bez kolców”, w którym właściciele nie zakupią kolczatek, łańcuszków zaciskowych i innych artykułów mogących powodować dyskomfort ich pupili. Sklep znajdziecie obok drogerii Rossmann.

 

10 grudnia swój salon otworzył także Empik. Poza książkami, filmowymi bestsellerami czy płytami muzycznymi, klienci mogą zaopatrzyć się w artykuły papiernicze, szkolno-biurowe, gry multimedialne i planszowe, zabawki oraz elektronikę, a także w bilety na różnorodne wydarzenia. Marka istnieje na rynku od blisko 70 lat. Empik to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek i niekwestionowany lider w kategoriach wydawniczych (książki, muzyka, film). To także jeden z największych obecnie sklepów internetowych w Polsce i lider e-commerce w kraju.

Nowo otwarty salon położony jest w sąsiedztwie Żabki.  Z okazji otwarcia salonu, Empik przygotował dla klientów w dniach 10-12 grudnia wyjątkową promocję – kupujący otrzymują zniżkę -20% na książki oraz muzykę, a także mogą skorzystać z upustu-45% na kalendarze Empik foto za zakupy na kwotę minimum 50 zł.

 

To nie koniec nowości. Na początku przyszłego roku w Atrium Kasztanowa zadebiutuje kobieca marka odzieżowa Quiosque. W ofercie sklepu znajdą się stylizacje odpowiednie zarówno na uroczystości, do pracy, jak i swobodny wypoczynek. Kolekcje Quiosque tworzone są z wysokiej jakości tkanin. Bogactwo fasonów, kolorów oraz wzorów sprawia, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Od lat marka wyznaje zasadę „Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”, dlatego proponuje szeroką rozmiarówkę od 36 do 48, dzięki czemu każda klientka dopasuje odzież do swojej sylwetki.

Quiosque to jedna z największych polskich sieci w branży odzieżowej, posiadająca aktualnie ponad 120 sklepów stacjonarnych w całym kraju. Firma od blisko 30 lat wsłuchuje się w potrzeby modowe klientek. Podczas tworzenia swoich kolekcji stawia na oryginalność, funkcjonalność i praktyczność. Dzięki jakości produktów oraz ogromnej możliwości łączenia poszczególnych kolekcji ze sobą, grono klientek Quiosque stale się powiększa. Salon Quiosque ulokowany będzie w pobliżu perfumerii Sephora.