al. Powstańców Wielk. 99, 64-920 Piła

pt: 10:00 - 21:00; Najbliższa niedziela (26.03): niehandlowa

English

BYTOM WIOSNA – LATO 2022

 

Kampania najnowszej kolekcji wiosna-lato 2022 zabiera odbiorców w kolejną sentymentalną podróż, tym razem do nadmorskich kurortów, w sezonie obleganych, a poza nim, dających spokój i wytchnienie. Wideo zrealizowane przez Marcina Morawickiego oraz sesja zdjęciowa wykonana przez Kubę Dąbrowskiego, to filmowe ujęcia przywodzące na myśl polskie kino lat 50. i 60. Tłem dla kampanii zostały miejsca wypoczynku znane wielu pokoleń Polaków – urokliwe miasto Łeba, w którym skupiono się na charakterystycznych plażach i uzdrowisku z dawnych lat oraz malowniczy Słowiński Park Narodowy, gdzie dzikość flory łączy się ze spokojem piaskowych wydm.

Klimatyczne fotografie, rytm drewnianych falochronów oraz przestrzeń i korelacja malarskiego nieba z bezkresem morza daje ukojenie dla oczu i skupia się na tym co najważniejsze – tu i teraz. Znajome krajobrazy łączą pokolenia i są elementem klasycznego piękna. 

Stylizacje widoczne na kolorowych i czarno-białych zdjęciach w pełni oddają wiosenny i letni charakter kolekcji. Garnitury w połączeniu z lnianymi koszulami, marynarki o ażurowym splocie stylizowane z t-shirtami czy bawełniane przewiewne swetry noszone z szortami. Nie brakuje także zestawień typowo eklektycznych, takich jak beżowy, klasyczny płaszcz typu trencz łączony z dresem. 

Wiosenno-letnie stylizacje to często nowe, niebanalne zestawienia kolorów, do takich należą beżowy garnitur zestawiony z pudrowo różową koszulą uszytą z lnu czy rudo-rdzawa marynarka połączona z beżowymi spodniami.

Jakość kolekcji wynika z doświadczenia marki w krawiectwie od 1945 roku, a charakterystycznej estetyki nadaje jej kontynuowany od kilku sezonów styl RETRO FUTURE łączący wzory i tkaniny z minionych lat ze współczesnym stylem i technologiami

  • pon - sob: 10:00 - 21:00

Bytom

BYTOM WIOSNA – LATO 2022

 

Kampania najnowszej kolekcji wiosna-lato 2022 zabiera odbiorców w kolejną sentymentalną podróż, tym razem do nadmorskich kurortów, w sezonie obleganych, a poza nim, dających spokój i wytchnienie. Wideo zrealizowane przez Marcina Morawickiego oraz sesja zdjęciowa wykonana przez Kubę Dąbrowskiego, to filmowe ujęcia przywodzące na myśl polskie kino lat 50. i 60. Tłem dla kampanii zostały miejsca wypoczynku znane wielu pokoleń Polaków – urokliwe miasto Łeba, w którym skupiono się na charakterystycznych plażach i uzdrowisku z dawnych lat oraz malowniczy Słowiński Park Narodowy, gdzie dzikość flory łączy się ze spokojem piaskowych wydm.

Klimatyczne fotografie, rytm drewnianych falochronów oraz przestrzeń i korelacja malarskiego nieba z bezkresem morza daje ukojenie dla oczu i skupia się na tym co najważniejsze – tu i teraz. Znajome krajobrazy łączą pokolenia i są elementem klasycznego piękna. 

Stylizacje widoczne na kolorowych i czarno-białych zdjęciach w pełni oddają wiosenny i letni charakter kolekcji. Garnitury w połączeniu z lnianymi koszulami, marynarki o ażurowym splocie stylizowane z t-shirtami czy bawełniane przewiewne swetry noszone z szortami. Nie brakuje także zestawień typowo eklektycznych, takich jak beżowy, klasyczny płaszcz typu trencz łączony z dresem. 

Wiosenno-letnie stylizacje to często nowe, niebanalne zestawienia kolorów, do takich należą beżowy garnitur zestawiony z pudrowo różową koszulą uszytą z lnu czy rudo-rdzawa marynarka połączona z beżowymi spodniami.

Jakość kolekcji wynika z doświadczenia marki w krawiectwie od 1945 roku, a charakterystycznej estetyki nadaje jej kontynuowany od kilku sezonów styl RETRO FUTURE łączący wzory i tkaniny z minionych lat ze współczesnym stylem i technologiami

Lokalizacja najemcy

Piętro

Legenda

Winda
Pokój dla rodzica z dzieckiem
Schody ruchome
Toaleta dla niepełnosprawnych
Toaleta
Poidło dla zwierząt
Stojaki rowerowe
Stacja naprawy rowerów
WiFi
Postój Taxi
Drukarka
Bankomat
Czyszczarka do butów